WebQuest materijali kao plod suradnje OCD-a i nastavnika

Kad se povežu organizacije i njihove slične i srodne projektne aktivnosti, rezultati nikada nisu upitni. Tako su se u Erasmus + projektu Peerment povezale dvije organizacije civilnoga društva – Udruga za rad s mladima Breza, partner u projektu, i Nansen dijalog centar Osijek kao sudionik edukacija i treninga za nastavnike i edukatore (lokalne testne grupe) u izradi WebQuest materijala o održivome razvoju. Poveznica je bila Nansenov projekt UZBRDO – Učim Zamišljam Biram Rastem Djelujem Održivo koji prove iz Programa Hrvatsko-švicarske suradnje, a čije su se aktivnosti povezale s edukacijama za sustručnjake, tzv. peermentoring (sustručnjačka podrška). U vrijeme kada su škole zatvorele svoja vrata zbog globalne pandemije izazvane virusom COVID-19, nastavnici i učitelji nisu zaboravili na dostupne tehnologije i alate i odlučili su motivirati, podržati i ohrabriti svoje učenike za daljnje procese usvajanja novih znanja i vještina.

U prilogu je WebQuest materijal nastao kao plod zajedničke suradnje edukatora, nastavnika i volontera, a namijenjen je učenicima osnovnih, ali i srednjih škola.

Drugi primjer WebQuesta dolazi iz Medicinske škole Osijek i njihove profesorice Mirele Grubišić kao polaznice treninga i edukacija lokalnih testnih grupa. Ovaj je materijal izrađen, ali i realiziran dok su učenici još bili u svojim školskim klupama i kada se aktivizam u lokalnim zajednicama realizirano na terenu. Bez obzira na to, i ovoga puta ništa nije bilo moguće bez tehnologija i korisnih pretraživača.